Thursday, April 9, 2015

ՀՆԴԿԱԿԱՆ ՏՈՆԱԿԱՆ ՈՒ ՀԱՐՍԻ ՇՈՐԵՐԻ ԳԵՂԵՑԿՈՒԹՅՈՒՆԸ

        Բոլորիս համար այդքան առեղծվածային և գրավիչ Հնդկաստանում գրեթե ամեն ինչ  գունավոր  ու փայլուն է:







Խանութները լի են հետաքրքիր, գունեղ ու փայլուն շորերով, հատկապես իրենց շքեղությամբ առանձնանում են  հարսի շորերն ու տոնական շորերը:









Հիմնականում հարսի շորը լինում է կարմիր   կամ ծիրանագույն, սակայն լեհենգա սարիները /lehenga saree/ լինում են տարբեր գույների:

Լեհենգա սարիներ



Այս սարիները տարբերվում են մեզ բոլորիս ծանոթ սարիներից նրանով, որ այստեղ կիսաշրջազգեստը արդեն առանձին կարված է:





Մադրասի խանութներից մեկը՝ Նակշատրան /Nakshatra/, որը եռհարկանի շքեղ խանութ է,  առանձնանում է իր  հետաքրքիր մարքեթինգով ու լայն տեսականիով, որով և գրավել է իմ ուշադրությունը։








Այս խանութի ցուցափեղկերում ամեն օր կարող ես տեսնել նոր ու գեղեցիկ լեհենգաներ:



Յուրաքանչյուր հարկի ցուցափեղկ զարդարվում է այդ օրվա  համար ընտրված գույնին համապատասխան՝ տարբեր ոճի  հնդկական զգեստներով:



Գրեթե բոլորը  ձեռքի աշխատանքներ  են։












Լեհենգա սարիների գները սկսվում են 200 ԱՄՆ դոլարից:




















Ես ևս կատարել եմ իմ հարսի շորի ընտրությունը այս խանութից և  Ձեզ եմ ներկայացնում մի քանի նկար:

Աշխեն Խաչատրյան և Կապիլան Սթիվեն Ջեսուդիան





Մադրասի հայերով մեր հարսանիքին




Լեհենգա սարի հագնելու մի քանի եղանակ:



No comments:

Post a Comment