Sunday, April 9, 2017

ՄԱՆՆԻՈՎ ՀԱԼՎԱ


        Գիտեմ, որ շատ եք հետաքրքրված հնդկական խոհանոցով, սակայն իմ ժամանակի սղության պատճառով չեմ  կարողանում հաճախակի գրել նյութեր: Ժամանակ առ ժամանակ պատրաստում եմ և հնդկական խոհանոցից, և այլ խոհանոցներից ուտեստեր, սակայն չեմ հասցնում կիսվել ձեզ հետ: 
       Հուսամ  շուտով կկարողանամ ձեզ հետ կիսվել իմ խոհարարական գաղտնիքներով և բաղադրատոմսերով, բայց մինչ ինձ հետ պատրաստելը, առաջարկում եմ հետևել Հասմիկի յութուբյան ալիքին:
Հասմիկը ապրում է Մումբայում, Հնդկաստանում: Այստեղ կարող եք կարդալ իմ հոդվածը Հասմիկի սիրո պատմության մասին: 
   Հասմիկը վերջերս է բացել իր հայերեն լեզվով յութուբյան ալիքը, որտեղ ներկայացնում է հնդկական խոհանոցը:
       Եվ այսպես, այսօր Հասմիկի հետ միասին պատրաստում ենք  հնդկական  հալվա մաննիով:
      Շնորհակալություն Հասմիկ ջան հոլովակի համար:
      Եկեք գրանցվենք և Հասմիկի հետ միասին պատրաստենք համեղ ուտեստներ և քաղցրավենիքներ հնդկական հարուստ խոհանոցից:

                                               Հնդկական հալվա մաննիով



No comments:

Post a Comment